Про бренд

О бренде Baehr ОдессаЗ недавніх часів в світовому співтоваристві відбулася справжня еволюція, коли нігтьова естетика і медицина стали одним цілим під назвою «подологія». Професійний догляд за здоровою і лікування проблемної стопи – стало можливим завдяки німецьким інновацій в 60-х р XX століття, а саме відкриття апаратного педикюру або під-педикюру. Технологи з Німеччини довели, що найбільш проблемні ноги можуть бути не тільки здоровими, але і красивими. Європейські країни захоплено прийняли знахідку німецьких вчених, тому що апаратний педикюр має важливу перевагу. Гігієнічність і дезінфекція при піді-педикюрі якісно відрізняється від обрізного. У зв’язку з цим більшість країн ЄС заборонили класичний педикюр як такої.

Творцями сфери подології спочатку були поставлені високі стандарти при виконанні апаратних методик. Однією з перших відповідних Космецевтика стала косметика «BAEHR». Підприємець з Гамбурга Густав Баєр в 1949 році створив концерн з виробництва високоякісної косметики подологіческого напрямки. З першого дня виробництва і по сьогоднішній день, вона відповідає всім найвищим стандартам якості. Підтвердженням цього є ISO-сертифікація (9001: 2008, 13485: 2010), що означає для Вас: постійний контроль та поліпшення якості.

Компанія «ДЮСО» вже більше десяти років є ексклюзивним представником космецевтіки «BAEHR» на території України. Професійний підхід роботи, а також бездоганність якості косметики, дозволили вивести компанію в провідні постачальники косметичних засобів.

Постійні впровадження розробок вчених і використання виключно високоактивних натуральних компонентів стали запорукою досконалості косметики по догляду за ногами і руками. Лінія «PediBaehr» дозволяє ефективно працювати з ПОДОЛОГ, усуваючи будь-які проблеми ніг. Завдяки найширшому асортименту косметики, комплекс послуг у Вашому салоні краси придбає нові фарби.

Ми прагнемо завжди зберігати лояльність по відношенню до клієнтів, навіть зараз, в один з найбільш економічно стабільних періодів країни. Лояльність полягає в прийнятності та гнучкості цінової політики, що, безумовно, є додатковою важливою особливістю компанії.